Mhulya011 merhaba avokado tropikal bir meyve olduğu için, karpuz ise lifli olduğu için doktorum alerjen olduğunu söylüyor. Biz 4 aylık ek gıdaya doktor tavsiyesi ile başladık. Başlamak için doktora danışmakta fayda var.
İlk ay şeftali kayısı armut muz elma havuç patates kabak vardı listemizde. 1-2 tatlı kaşığı ile başlayıp ay içerisinde 1 çay bardağına cıktık miktar olarak. Öğle üzeri oğlum açken verip ardından emziriyordum. Süt alerjimiz olduğu için yoğurt veremedim. İlk ay meyve sebzeleri karıştırmadan tek tek verdim. Ben şeftali ile başladım. Bebeğim muz ve patates sevemedi. Meyve başlamanın sıkıntısını görmedim şükür.
muz elma şeftali kabız, kayısı armut ishal yaparmış. Dengeleyerek vermek lazım.
ayrıca kabız olmaması için günde 2-3 defa 2-3 tatlı kaşığı kuru ıncır kayısı ve üzümden yaptığım hoşafı verdim.