Sdatrk dediğim gibi tıbbi gereklilik yoksa mamaya ihtiyacınız da yoktur ..elimizin altında diye marketlerde raflarda satılıyor diye ulaşılabilir diye her bebeğin mama kullanması gerekmez.. mamayi sindirmekte zorlandigi icin uyur bunun baska bir aciklamasi yok .. sütü bagirsaklari kolayca sindirdigi için çabuk uyanır.. mamayı kiskanmaniz çok normal ama mamayı yiyince neden uyuduğunu bilin .. emzirmek kadar hijyenik,ucuz ,kolay ,rahat bir besleme şekli daha yok.. 19 aylık hâlâ aşkla emer benim oğlan 😊 mama da gerek duymadık çok şükür.. emzik zaten hiç vermedim ..