Eminegizem ya anne sütü tabiki önemli ama abarttıklarınları kadar değül mesela ben anne sütü almadım bir damla bile hemde gayet sağlıklı büyüdüm az hastalanırım ama erkek kardeşlerimin ikisi de annemi sömürürcesine anne sütü almıslar ama biri sık sık rahatsızlanır ve buna benzer cok hikaye var :) bazıları gercekten iyi niyetli mesela kuzenim emzirir gelinimiz emzirir bana karsı cok hassaslar ama bazıları da gerçekten aptal aptal konusur ben artık gülüp geciyorum zamanında cok ağladım içerledim süte de gerek yokmus:)