Ne yaptımsa olmadı sütüm. Mecburen mama veriyorum. Bi de insanların ilk sorusu '‘emiyor dimi, sütün var di mi ’‘ insanlara cevap vermekten yoruldum.en son bir arkadaşımı ’‘ ben paramın düşmanıyım o nedenle mama veriyorum’‘ diye tersledim. 10 sene üstüne bebeğim olmuş, ben onu sütümden mahrum etmek istermiyim . Bi de ’‘benim sütüm coktu, birinden emzirirken diğerinden fışkırıyordu. Poşet poşet saklıyordum ’' diye anlatan arkadaşlarım var. Hepsiyle arama mesafe koydum bu süreçte. Başka türlü stres yapıyorum. Ne kdr az insan o kdr huzur.