İştah azalması da yapabiliyor ya da daha fazla memeye düşkünlük,henüz bizde gaz problemini çözebilmiş değiliz yatağına koyuyorum sonra bir bakıyorum on dakika sonra ıkınmaya başlıyor kendi kendini uyandırıyor ben müdahale edip tekrar çıkarıtoyeuum sonra tekrar uyutmak için mücadele..daha 16-17gün var da nasıl geçecek bu bende hal de kalmadı,pazartesi de aşı olacağız,sizlerden aşı olan var mı nasıl geçiyor,çok etkiledi mi