bebekzeynep Hulyamelek benim kızım 3 ay 10 günlük.10 15 gündür gece uykusu berbat oldu gündüzde sürekli çığlık atıyor. Bu 4.ay atağı bu kadar erken başlamış olablir mi
Hulyamelek bebekzeynep yok canım senin ki 12. Hafta atagidir çok uzun sürmüyor o yani bizde uzun surmemisti 4 gün falan sürdü 4. Ay atağı daha uzun 😢
Hamzam Hulyamelek yapmazdı yaa hiç neden acaba çok merak ediyorum,guvendesin mesajı için her zaman sakin ses tonu ile elini ayağını oksuyorum falan bu birkaç gudnur yapıyor yaa😣
aydns Bizi de aranıza alın,nedir bu 4.ay atağı ya,sürekli mutsuz ağlıyor,keyfi hiç yok,bazen gülerken ağlıyor,çok değişik bir atak ya saat başı kalkıyor geceleri,hiç halim kalmadı
Hulyamelek aydns ayy evet hem gülüyo hem agliyo insan da sasiriyo ne yapacağını 🤦😂 Allah’ım kazasız belasız atlatırız inşallah 🤲🥰
Poncik77 Hulyamelek aynı bende öyle gündüz vaktim sürekli sallamak ile geçiyor yoksa ağlıyor 3ay 17 günlük
Deletedmom14 3 ay 22 gunluguz . Bu postları okudukça daha çok korkuyorum .ilk 3 atağı siddettli bi şekilde yaşadık çünkü. 4.ay atağından çok tırsıyorum. 11 gün kalmış hesapladım az önce 😣
Hulyamelek Deletedmom14 sakin ol şimdiden stres yapma nasıl olsa gelecek sayarsan daha çok stres yaparsın 🥰 diğer ataklara göre daha huzursuz daha uykusuz daha çok kucak daha çok meme sadece 🤪😂
serebro Hulyamelek çok fenayiz uykusu var ama avazı çıktığı kadar ağlıyor direniyor resmen uykuya gece desen zaten saat başı kalkıyor