Hasibemelek E3535 canım Bı ara benim bebegım de de oldu 2 gunde Bı yıkadım yıkamadıgım gunler ılık su ve pamukla sildim heryanını gectı belki faydası olur gecmıs olsun canım
Es234 E3535 çocuğu bu sicaklarda ilk basta bir citcitliyla birakicaksin eger usuyor hissedersen uzerine hafif bir ortu ort isilik icin ben her gun banyo yapıyorum yagliyorum bitti cok sukur cok giydirmek bide cocukta sivi kaybi oluyor bilginize
Flzkrtt E3535 ince giydirin duştan sonra bepanthol kremi sürün benim bebeğimde de çıktı bu şekilde atlattık 🥰
Tugce_hckrkmz37 E3535 ter bezleriyle alakalı imiş hiç bir sekıld krem vs kullnmayın günde 2 kere banyo ama sampuansız dedi