Aynı durum bende de var bebeğim 4 aylık amuda kalkmadigim kalıyor memeyi verirken.. ayağa kalkıp zipliyorum, koridorka yüksek sesle şarkı söylerek koşuyorum sonrz da vicdan azabıyla beyaz gürültü açıyorum bu esnalarda uyumaya yakınsa emiyor bı yarım saat… Uyaniksa beş dk emip bırakıyor.. bunu da yazayım buraya arada okurum 😄🤭