Arkadaşlar bebegim iki aylık ve doğduğu günden beri meme alamadı doğru düzgün. Biberon verdik tabi işler daha kötüye gitti. Maşallah sütüm de bol olsun için çok kafaya taktım illa emzirecem diye. Süt sağ ver dolaba koy sonra ılıt felan cehennem gibi günlerdi. Inat ettim on gün kadar yapmadigim şey kalmadı ten tene temas yararı emzirme pilates topu üstüne zıplama gezerek şarkı söyleyerek felan ama asla biberon vermedim en son emzirme danışmanını hizmeti aldım. Çok şükür bebegim emiyor artık. Sizleri en iyi ben anlarım.cpk kötü zamanlardı
.bence ilk fırsatta danışman ile görüşün .psikoljik olarak iyi geliyor