Nilufer asel_asya61 bunun cevabi ap acik ortada zaten :(( tabikide babama teselli olmak icin giderdim
asel_asya61 [bilinmeyen] Maşallah küçükmüş daha. Gerçekten zor bir karar. Ama özellikle kayınpederiniz için vermeyi düşünüyor olmanız bile takdire şayan tebrik ederim👏🏻
asel_asya61 [bilinmeyen] hava şartlarından dolayı bırakın gezmeyi arabadan eve girerken bile bir şey olacak diye bana söyleniyor ☺️ Yaz gelsin doya doya yapıcam inşallah☺️ Bi de bende de biraz bencillik var sanırım. Ben sıkılırken o eğlenemez😎
asel_asya61 [bilinmeyen] ne güzel dediniz👏🏻 Allah razı olsun🙏🏻 Keşke herkes böyle duyarlı olsa 👍🏻 İnsanlar nerdeyse birbirini boğazlayacak kimsenin kimseye tahammülü yok. Böyle zamanda böyle bir düşünce gerçekten çok tebrik ediyorum sizi👏🏻
asel_asya61 [bilinmeyen] yok estağfurullah alınmadım tabiki☺️ Her türlü düşünceye açığım kırıcı olmadığı sürece. Evet kıskancım ama eşim benden çok daha fazla kıskanç. O da her şeye izin vermez kolay kolay. O beni çok kısıtlandığı için ben de tahammül edemiyorum sanırım☺️