asel_asya61 Canım anneler konuyu çok uzatmadan anlatabilirim inşallah. Babam kanser hastası ben doğum yapmadan 10 gün önce çok ağır bir ameliyat geçirdi. Doğal olarak doğumuma gelemediler. 40ımı çıktığı gün eşimle biz gittik. Bu arada ailem Trabzon’da yaşıyor ben İstanbul’da. Ancak eşimin işi dolayısıyla 1 hafta kalabildik. Kaldığımdan da hiçbir şey anlamadım. Döneli yaklaşık 2 ay oluyor. Ailem çocuğu özledik gel diyor. Bir yanım çok gitmek istiyor bir yanım eşimi bırakmak istemiyor. Gidersem 2-3 hafta kalıcam eşim gelmeyecek. Eşin yalnız kalsın ne olacak diyenler olacaktır mutlaka. Şimdi şöyle eşimin bir arkadaşının bilardo salonu var oraya takılmayı çok seviyor ve oraya gittiğinde 12den önce dönmüyor eve. Küçücük bebeğimle evde yalnız kalıyorum. En büyük kavga sebebimiz bu zaten. Ben evdeyken kavga çıkmasın diye kolay kolay gidemiyor. Eğer kavgalıysak ben asla onunla konuşmam o da bundan cesaretle gider sadece. şimdi ben babamın evine gittiğim takdirde biliyorum ki her gece orda takılacak iyice alışkanlık haline getirecek. Döndüğümde ya önünü alamazsam sürekli gitmek isterse. Bir yandan ailemle de vakit geçirmek istiyorum. Çok kararsız kaldım siz olsanız ne yapardınız?
Ysfbuszfr asel_asya61 Ben olsam giderdim. Eşiniz oraya bağımlı olcak diye korkuyosunuz ama böyle düşünürseniz hiçbiryere gidemezsiniz ki 🤷♀️ Bilemedim en iyi kararı kendiniz verirsiniz🌸
Nermin_erzk asel_asya61 madem babacığın rahatsız seçimini ondan yana yap bence eşinle bu sorunu nasıl olsa halledersin merak etme
Ayazzz asel_asya61 eşini karşına al bunu konus tabiki korkularını kaygılarını söyle. Yapmam alıskanlık edinmem dediğine inanmam söz ver de yemin ettir bunun gibi olabilir
Zumrahilal asel_asya61 ben olsam giderdim hem sana d3gisiklik olur hem annenler bebeği görür eşinde bence bebeği özler ee seni de yani sonra çıkmaz bence😊
asel_asya61 Ysfbuszfr o da doğru. Bi de çevremde hep erkekler o kadar uzun süre yalnız bırakılmaz diyen tipler var hep😡
Glyykt Sende haklısın ama aile bu insan ozluyo bnmde ailem uzakta bn olsam giderdim esin sen yoksun diye gidecektir ama bişey olmaz bnce sen dönünce yene düzene koyarsın
asel_asya61 [bilinmeyen] evde tek kaldığım için sorun ediyorum. Ben evde sıkılırken onun eğlenmesi canımı sıkıyor. Yoksa bir yerlere gitmesini asla sorun etmem😔
Ysfbuszfr asel_asya61 Siz o tipleri bırakın. Bişey yapcak adam yanınızda bile yaparda haberiniz olmaz. Gidin ailenizi görün 😊
asel_asya61 Ayazzz ah bu erkekler bir daha olmayacak diye defalarca söz verdi. Arkadaşları karın izin vermiyor mu diye dalga geçtiğinde erkeklik taslamak için gidiyor. Sonrasında benimle arası bozuluyor alıyor gönlümü sonra yine aynı şeyler...
asel_asya61 Ysfbuszfr doğru yapacak olan adam her türlü yapar☺️ Teşekkür ederim zaten gitme yönüm daha ağır basıyordu☺️
Umayduru Esiniz blardo oynamasin diye kanser babanizimi nziyaret etmekte karar siz kaldiniz.vallahi pes diyorum baskada bisey demiyorum
asel_asya61 Deletedmom0086 çok teşekkür ederim çok duygulandım şuan😔 instagramdan da takip ediyorum sizi. Özellikle ellerinden öperim dediniz içim eridi 😔
asel_asya61 [bilinmeyen] Başınız sağolsun çok üzüldüm. Benim bebeğim 2 yıl sonra oldu babaannem hep olsun diye dua ederdi hep sorardı çok dert edinirdi. Hamile olduğumu öğrendiğim gün babaannem yoğun bakımdaydı ve kısa süre sonra vefat etti. Hamile olduğumu söyleyemedim içimde çok büyük yaradır. Yüreğime dokundunuz çok teşekkür ederim🙏🏻
Zumrahilal asel_asya61 benim ailem antep de annemler 1 hafta sonra dayanamıyor bende öyle valla dayanabiliyorsan helal olsjn😉😊
asel_asya61 [bilinmeyen] evet tabiki onun da hakkı ama ben hep yalnızım. Oturduğum yerde de kimsem yok. Çok huysuz bir kızım var sürekli kucak istiyor. Kahvaltımı bile çok zor yapıyorum. Eşim gelsin de duşa gireyim ya da biraz muhabbet edelim diye gözüm hep saatte. Benim de kendim yapabileceğim bir aktivitem olsa ya da yanımda olacak biri hiç sorun etmezdim. Benim kızdığım nokta eşimin bunu anlamaması. Herkesin hayat felsefesi farklı tabiki saygı duyuyorum size de👍🏻