Pamuguum Bir aydan uzun sürdü. Sıcaklarla ve tatille de çakışınca katmerli oldu. İlk zamanlar çok zorlandım. Şimdi de kesintisiz uyumuyor tabii ki, bunun için henüz küçükler ama o ilk zamanki gibi değil. Hatta bugün uykumu bile almışım 😄 Son zamanlarda biraz gece uyanıp dönme hareketlerini yapıyordu hevesle, dün ilk kez pek yapmadı. Genel olarak 4-6 ay arası biraz zor bir dönem. Sabır 🤷🏻♀️