Kucukprensim petek-badee ben kullanmak istedim doktor hipp önerdi keçi sütlü mama falan çok karıştırma dedi. Ama benim bebeğime her mama iyi gelmedi bir de erken doğduğu için çok hassas o yuzden doktor beni uyardı.
idil1990 Zehraasmin alti aydan sonra kullanmaya basladim destek amacli gayet memnunum biraz guzel karistirmak gerrkiyor sadece onun disinda hic bi sorun yasamadim cok sukur.
Hamza_aras Zehraasmin daha önce bebelac kullandi 6 ay aşırı kusuyordu 6 aydan 10 ay kadar bebivita kullandım kusmasi baya azalmti ve kilo alimi ayniydi diyebilirim