Zehraasmin Kızlar normalde emzırıyorum fakat dısarı cıkınca kızım huysuzlanıyor her yerdede emziremiyorım o yüzden mama aldım bimden bebevita diye aranızda kullanan varmı gaz ishal ya da kabız yapıyormu bilgisi olan var mı? 🙂
miracinnannesii Zehraasmin biz kullanıyorz bi srun yasamadık mamayı hazrlarken biberonu calkalamayın kaşıkla karstrın birde ne olur ne olmaz dye bir cay kaşığı zeytinyağ koyarsanız kabız olmaz 👍
Esdoel Zehraasmin ben doğumdan itibaren kullanıyorum 6 ay 22 günlük oğlum bir sorunla karşılaşmadım 😊
Heide Zehraasmin fiyatından olsa sanırım pek güvenmiyorum bebevitya mamalar bu kadar pahaliykn o nasıl o kadar ucuz olablyr ki içinde şeker var diyeler var ama tabi bilmiyorum sadece öyle duydum. Bebelac kullandk 1 ay kızım hem gaz hem kabız mahvolurdu. 20 gündür de sma ya başladık ne gaz ne kabızlı kalmadı. Sanırım kiloda güzel aldryor daha tartlmadik ama belli ediyor
aralik31 Belinay19 bn kullandım kilo alımı hep aynıydı golden goat güzel kilo aldırıyor hatta baya iyi aldırıyor kızım bi ayda 1300 aldi
miracinnannesii Belinay19 kilo olarak sma daha iyi klo aldrdı bzde 1 kilodan fazla alıyordu 1 ayda ama bebivita 600-700 gr aldrdı bi ayda
petek-badee aralik31 bende onu düşünüyorum ama insanlar keçi sütü alerji yapar test yaptır dedi böyle bir şey var mı ya
MisSaLyaa Kizim 11 aylik sma kullaniyordum 1 bucuk 2 aydir bimin mamasini kullaniyorum ama bebegim kabizzzz 🤦♀️
Kucukprensim petek-badee ben kullanmak istedim doktor hipp önerdi keçi sütlü mama falan çok karıştırma dedi. Ama benim bebeğime her mama iyi gelmedi bir de erken doğduğu için çok hassas o yuzden doktor beni uyardı.
Hamza_aras Zehraasmin daha önce bebelac kullandi 6 ay aşırı kusuyordu 6 aydan 10 ay kadar bebivita kullandım kusmasi baya azalmti ve kilo alimi ayniydi diyebilirim