Zeynepkalem Dogalice amin yorumlarınız için tşk ederim saygı duyuyorum herkese yorumları için ama bazı hadsizler alaycı yorum yapıp benı sınırlandırıyor
Dogalice Zeynepkalem Ben göremedim.Sizde gülün geçin 😉 ama tercih gerçekten en son düşünülecek birşey sanki.Hiç düşünmem evladım derim.Aynı şekilde eşimde Eminim evladım derdi.
yigitkaderturkay Allah kimseyi böyle bir tercih yapmaya mecbur bırakmasın ama hiç düşünmeden bebeğim diyorum tabiki
Crazybabyismom2 Zeynepkalem gülüyorum zaten canım çünkü canından can kopuyor evladın doğarken. Ve emin ol bunu eşinin annesine sorsan oda der evladım diye kocam demez yani .
Obsesifk Anne olduktan sonra anladığım ne anne ne baba ne eş hiçbiri çocuğumun yerini tutamaz. Evlat sevgisi bambaşka.
MucizemGeldi Zeynepkalem SANKİ mi? Bir nebze mi? Birdaha düsünulün bencee. Evladimi kimseye degismem 👍🏼