Ela2020 azalttigim birşey yok ki kendimi hiç kisitlamadim yazdım yukarda 😇 sabah kahvaltısini çok iyi, diğer öğünleri sık sık ama az şekilde yiyorm yemedigim tek şey ekmek. Meyve ve kuruyemişlerin porsiyonlarini kuculttm çünkü şeker oranı yüksek. Günde 4 litre su da süte zaten yetiyor. Sütüm çok şükür iyi 🙏