Gozdeak maalesef tek yolu yememek 🥺 bende hiç dayanamam ama yaz olduğu için şöyle bir şansımız var, bol bol meyve ve su ile gecistirebiliriz , tabi ne kadar sağlıklı orası tartışılır 🤷 benimde 4 kilo vermem lazım , 4 kilo da ne demeyiniz sakın , bende iki kilo bile devasa değişikliklere sebebiyet veriyor 😔