Annecim maşallah rabbim bana da öyle nasip eder inşalllah bunu duymak o kadar iyi geldi ki çok sağol yorumun için . Herkes başıma geçip geç kaldın artık yemek seçer herşeui yemez vs herşey diyorlar vicdan azabı çekiyordum kendi kendime. Önemli olan anne sütü ama kimse onu söylemiyor hep kötü olanı söylüyorlar