Kuboos_ çook şanslısınız o zaman 😍 temizliğine çoook çook dikkat etmeniz gerekiyor. Sanırım beş yıl oldu teyzem atlatalı hala çok dikkat eder. Virüsten önce topluluğa girdiği an çift maske takardı. Açılan sular da bile bakteri oluşurmuş. O yüzden 330 ml’lik su kullanır. Tek sefer içer, atar. Tüm tükettiği gıdaları karbonatta bekletir ve iyice yıkar. Yemeklerini genelde düdüklü de pişirir. Doktoru öyle tavsiye etmiş.
Nakilden sonra uzun bir süre bebek bağışıklığına sahip oluyorlar. Çok dikkat etmek lazım. Gerekirse sizler bile ziyarete gitmeyin