Goknurakyol canım hiç bilemezsin inan o dişler ne zaman hazır hissediyosa o zaman geliyor. Evet bu kökler oluşurken çok zorlanırsınız. Bizim doktorda böyle diş kökü oluştuğu sıra annesi tam 1 ay veriyorum dediğinde kızım 6 ay 15 günlüktü. Üzerinden tam 3.5 ay geçince ilk altta değil üst dişini çıkardı. Tam 10 aylıkkrn ilk dişi çıktı şuan 13 aylık 4 ü azı toplam 10 dişi var hepsi 3 ay içinde çıktı.
ama sadece bu kökler oluşurken 2-3 gün huzursuzlandı. Kendi ucaklık dişin gibi düşün. Damağı yumuşatana kadar zorluyor sonra çıksa bile hissetmiyorsun.
Bebek içinde zor bir süreç ilk kez diş çıkarıyor ne olduğunu bilmiyor ne ile karşılaştığını neuin acısını çektiğini bilmiyor. Geçecek tabiki ama anne olmak brbek yetiştirmek hali ilr kolay bir eylem değil 😌