Pelo_00 Domino bildiğim kadarıyla daha sağlıklı sonuç verdiği için ilk idrar deniliyor fakat zaten hcg hormonu yeterli seviyedeyse her idrarda çıkar.
asyasare Domino kesin sonuc icin ilk idrar diyorlar canim daha garanti oluyor. ama ben kizimi ogrendigimde aksma uzeri bu saatlerde yapmistim cikmisti
Domino Cihangiriinannesii Yok canim eski testi attım baya üsteledi digruyu soyledim yok dedim. ama cok yiyorum hep ac gibiyim canim hep biseyler cekiyor vs ve hala olmadim😫
MuhammedAmine Domino Ben adetime 3 gün varken gün içinde test yapmıştım çift çizgi çıkmıştı ben zaten kan verip hamile olduğumu öğrenmiştim benim ki iş olsun diye 🤪
Domino MuhammedAmine tesekkurler cevao icin. testte cikmadi hala olmadim😫 hep aç gibiyim canim hep bisielr cekiyor vs😁
Cihangiriinannesii Domino valla doğum yapalı 5 ay oldu bende hep açım ve hala adet olmadım o yüzden normal diye düşünüyorum 😀