Domino kizlar gunum geçti 2 cocugum var mart ayinda kurtaj oldum maalesef kaybettim 3.melegimi korunuyoruz dikkat ediyoruz hayirlisi olsun. simdi test almaya gitti esim de simdi yapsam olur mi yoksa illa ilk idrar mi olcak ?
fatimaozel Domino yani gün içerisinde yapanda vardır. kesin sonuç için ilk idrar derler. yapın belli olur bence gebeyseniz
Deletedmom347 Domino ilk idrarla alakasi yok canm ben aksam uzeri yapmistim cikmisti varsa keisn cikar
Ssd Domino ben akşam yapmıştım silik çıkmıştı. Gün içinde çok su tüketmeme bağlamıştım. Sabah olmasa da çıkabiliyor.
Domino Seutfu Benim 5 gun gevti. gecen ay 8 inde oldum 18 inde bitti abdest aldım. Ayy kalbim. gelsin de yapim bakalım.
Domino fatimaozel 5 gün geçti. Allah olmayanlara versin insallah da bakalim. kurtaj oldum ya biraz korkuyorum hayirlisi olsun yine de 😫
AtaVeAnnesii Domino ibenim 1 gun gecmisti aksam isten gelip yemegimi falan yiyip yapmistim animda cikmisti😃
MayneymisAltintop Domino siz daha öncede böyle bir post açmış mıydınız? Snaki şüpheniz vardı da yanlış çıkmıştı? Yine öyle olmasın
Domino MayneymisAltintop Yok ben acmadim daha once. test yaptim cikmadi ☺ olsaydi da olmasaydi da uzulmezdim. ama biraz beklicem yine olmazsam kan vercem
Cihangiriinannesii Domino Hayır varsa her zaman çıkar. İki gebeliğimi de akşam üzeri öğrendim ben üstelik günüm bile geçmemişti
Domino Cihangiriinannesii anladim canim. henim negatif cıktı. simdi eski testlerimden var 2. gebeligimde kalan esime saka yapcam 🤣 Acaba ciddi olsam da biraz şöyle naz falan mi yapsam 🤣🤣 aklimda tilkiler dolaniyor