prensesannesi4 benimde 3 .ayda basladi emzikle uyutup tam gozleri kapatinca emzihi cikarip bibeeonla iciriyodum 1 ay byle idare ettm gece gunduz baktim gecmedi mama degistirdim olmadi biberon degistirdim olmadi doktora goturdum 4 bucuk aylik olduk 200 gr vermis hatta kasikla veriyom bi damlada gtse kar diye diye bakalim nolcak