prensesannesi4 3 ay 8 günlük Aç ama içmiyor ne sağdığım sütü içiyor ne de mamayı aç huzursuz mızmız ama içmiyor bu ay kiloda almadı çok üzülüyorum 😞
su_sde prensesannesi4 mama yı mı değişsen emiyorsa da doktora götür bi de ağzına bak pamukçular varmı yani ağzının içi beyaz mı aşırı
Birgul prensesannesi4 uyurken icir canim.ac kalmasindan iyidir heralde.ben oyle yapiyodum sonra duzeldi kendiliginden ama bir ay sonra falan
Boncugumm prensesannesi4 biz de 3. Ayda öyleydk 5 aylık olduk yeni geçti 2 ay kilo almadı bu ayda almamış yani diğer ay ne olacak bakalım
amineerva prensesannesi4 benim kızım da bir ay böyleydi şimdi dört aylık ama bir gün içer diğer gün yenidoğan gibi azıcık içer çok üzülüyordum akşama kadar biberonla başında duruyordum ama artık bekliyorum acıksın ağlasın öyle veriyorum
prensesannesi4 su_sde canım meme reddi yaşıyoruz 1 aydır sağıp veriyorum içmiyor mamayı değiştirdim yine içmedi pamukçuğu vardı ilaç verdi doktor üç gün oldu geçti biraz ama hala içmiyor
Boncugumm prensesannesi4 hiç bilmiyorum canım ya bende çok üzülüyorum şimdi emmeye başladı ama kilo alır mı bilmem
Pamuguum Bizde 1.5 aydir oyleyiz. Uykuda basinda bekliyorum biraz icisin diye artık uykuda kalmadi içiremiyorum kasıkla verince döküyor diliyle yitiyor cok zor birsey anne icin yedirememek
Prens_annesi170620 prensesannesi4 doktor bize 3. Ayda meme ve mama reddi olabilir dedi dişler gelmeye başlıyordur canım artık
prensesannesi4 Prens_annesi170620 evet bizim doktor da öyle dedi çok üstüne gitme soğutursun senin stresini alabiliyor dedi ama elimde değil çok üzülüyorum
amineerva prensesannesi4 tam bir ay öyleydi benim kız da hiç abartısız vermesem bütün gün aç dururdu hamd olsun şimdi üç dört saatte bir acıkıyor yarın bakıcaz kilo almış mı diye ama sabredin biraz daha düzelicektir inşallah ama tabi bu çocuklar hiçbir zaman iştahlı olmayacak diye düşünüyorum malesed