Hulyaa00 80 kilo ile hamile kaldım ilk üç ay 3 kilo civarında verdim 77 ye düştüm 34.Hafta 96kiloydum ama sonra olanlar oldu hiç tuz tüketmeme rağmen ve bol içmeme rağmen ödem oluştu Bir anda şişmeye başladım ayaklarımı yere indirdiğim an mosmor olup şişiyordu 106 kilodan sonra tartıya çıkmadım ama muhtemelen 115-120 civarında doğum yapmışımdır hareket edemiyordum tuvalete gitmek duş almak tam bir işkenceydi 40. hafta doldu ne sancım ne açılmam vardı ve kızım 4,5 kilo görünüyordu doktorum normal doğumun benim için olası risklerini anlattı ve kararı bana bıraktı çünkü en başından beri sezaryenden aşırı derecede korkuyordum hayatımda hiç ameliyat olmamıştım her şeyi göze aldım bekleyecektim ama eşim sezaryen olmam konusunda çok kafamı karıştırdı hadi sen beklerken bebeğimize bir şey olursa hadi sana bir şey olursa vs en büyük sorun da hareket edemememde normal doğum ve açılma için hareket etmem merdiven çıkmam pilates topuyla hareketler yapmam gerekiyordu sezaryeni kabul ettim ve ağlaya ağlaya ameliyata girdim o kadar korkuyordum ki tansiyonum fırladı sakinleştirici verdiler kızımı gördükten sonrasını hatırlamıyorum (spinal anestezi oldu) beni uyutmuşlar ameliyatın sonuna doğru uyandım velhasılıkelam sezaryen için boşuna korkutmuşum kendimi doğum yaptıktan sonra bir hafta kadar şişlikler aynı kaldı yürüyemedim sonra şişlikler indi 15 gün sonra tartıldığımda 89 kiloydum bu arada kızım 4030 gram doğdu