Hulyaa00 Kg konusunda çok tecrübeli değilim 12 kg almıştım fakat kiloluydum hamile kalmadan önce zaten. Size şu aşamadaki tavsiyem şu an itibariyle bol su içmeniz, tuzu az miktarlarda tüketmeniz, ve de hamur işi vs. gibi kalorili şeylerden uzak durmanız. Son iki hafta bende inanılmaz ödem olmuş ayaklarım benden farklı bir varlık gibilerdi. Salata meyve yogurt, hafif yagsız et, ızgara sebze ( fırında kabak patlıcan havuç kırmızı biber) tercih edebilirsiniz. Akşam serinliğinde de mutlaka kısa yürüyüşler yapın ( eğer bir sıkıntınız yoksa dr onayınız olursa) Doğum sonrası içinse şekerli anne çaylarından, malt içeceklerinden uzak durun. Diyet yapın diyemem ama dengeli beslenirseniz kilonuzu emzirirken kolayca verirsiniz. Ben dogum sonrası iştahım cok açıldı maalesef 10 ay boyunca günde 5-6 kere istifra ettiğim için yemek yiyememiştim ağzımın tadı resmen yoktu. Dogumdan sonra bir saldım, hala fazlalıklarım var. O yüzden dikkat edin siz. Süt olması için havuç tahin, ıspanak, yulaf incir kayısı hurma boza , yumurta et balık gibi proteinler gerekli , düzenli ve dengeli beslenirseniz herşey yolunda gider. saglıkla kucagınıza alırsınız inş.