Saadetbelcim [bilinmeyen] canim benim ❣❣ kizim icin dua edermisin Belcimim annem.insallah iç organlarinda bir problemi yoktur basit bir enfeksiyondur. Bende cok teşekkür ederim sana hersey gönlünce olsun kuzucugumu öp 💕💕
Oglumveben Keske arkamda adam gibi duran, karim boyle istiyor, biz böylesi yapicaz diyen bi kocam olsaydi, kaynanami hic takmazdım..en büyük sans bence eşiniz gerisini takmayin ve şükredin..ne kocalar var erkek olmus evlat sahibi olmus ama adam olamamış baba olamamış..😔
alihakan [bilinmeyen] bu kayınvalideleri hicreye kapatcan kafayı yemiş bunlar . umarım biz böyle olmayız 😂
dddy Ben hamileyken oğluma Doruk ismi koymaya karar verdik kayınvalidem eşime o ne öyle at ismi gibi demiş (!) Şimdi oğlumu Doruk diye sevdikçe sinirlerim zıplıyor
Nermin_erzk Merveg benimki de aynısını yapıyordu ben söyledim onun bir tane annesi var o da benim lütfen annem demeyin siz babaannesiniz dedim daha demedi
Oglumveben [bilinmeyen] cok teşekkür ederim. Burda cok post actim derdimi anlattım tekrar yazip kimseyi uzmeyeyim. Rabbim esinle huzurunu bozmasin daha mutlu eylesin sizi ❤️
Ozgecan3 [bilinmeyen] oluyor böyle şeyler klasik esiniz sizi dinlemiş isim istediğiniz olmuş düşünmeyin zamana bırakın geçiyor zamanla bn de aynısı oldu :) hoş başka uyuz olcak şeyler cikio ama şükür uzağız :) mesafe ii ama sanırım kızıma o bakcak mecburiyetler :)