Mom4775 bence kuru kalem en iyisi şuan. Benim oglumda 16 aylik. Kuru kalem veriyorum eline. Önüne de boş bi defter, karalıyor öyle. Ara sıra kalemin tadına da bakıyor 😂😂 geçenlerde anneme gitmiştim. Kız kardeşim tükenmez kalem vermiş eline. Elini yüzünü ağzinin ici hep kalemin mürekkebiydi 😂😂 her tarafini boyamiş. Pastel bence olmaz, cünkü elinde sıkıyorlar bazen, eriyebilir elinin icinde, ağzina da alabilir. Sulu boya hic olmaz zaten. En iyisi kuru 😂😂