Swtlna 18 aylık götürdüm göz doktoruna, bana da kayma var gibi geliyordu, doktor 1 mm bile değil bahsettiğiniz kayma bu ayda normal geçer dedi, inşallah sizin de böyle bi şeydir
My_LiFee Swtlna ayyy inşallah inşallah cnm gönlümü ferahlattin inşallah en zor anında seninde gönlünü ferahlatır Rabbim 😍
Dn123 My_LiFee hayır düzelmeye başlıyor sonra. Sonra gözlükle devam ediyor iyileşebilir çok küçük olduğu için geçmiş olsun bu arada.
Other File351047 bizde hipermetropi teşhisi konuldu şuan 1 yaşında takip edelelim 6 ay sonra kontrole gelin dedi doktor. Geçmez ise gözlük veririz dedi.ayni zamanda bir gözde hafif kayma var.. Hipermetropi uzağı görüp yakının görememe degilmidir.. 6 ay bana çok uzun geldi ilerleme olmaz mı. Sizde durum nasıldı
My_LiFee Other 6 ay çok uzun tabiki yarım yil bence başka bir doktora gotur bence biz ameliyat olduk gözlük verdi 1 ay sonra gidicez dikişleri alacak doktor 5 yaşına kadar sıkı kontrol etmemiz gerekiyor
File351047 Other evet yakını görememe bizde de çıktı ancak 2 yaşa neredeyse bütün bebeklerde çıkıyormuş ve kendiliğinden geçiyormuş bize de 6 ayda takip dediler. Ben bu konuyu hem göz doktoru hem çocuk dokturumuz ile konuştum ikisi de aynı şeyleri söyledi endişe edecek bir durum yokmuş.
Other My_LiFee derecesi neydi sizin. bizim 4 olduğu icin takibi 6 ay sonra yapalım dedi.. tanıdık vasıtasıyla özele götürdük çünkü baştan savma işlem yapmaz diye düşünüyorum
My_LiFee Other bizim gözde doğuştan katarakt varmış ameliyat oldu 1 yıl duzgun görmemiş o gözü derin bir gerilik var gözde 18 derece verdi
reyhan51 merhabalar benim kızımınsa 6 aylıkken kayması olduğunu fark ettik doktora gittik gözlük veri şimdi 21aylik hala kullanıyoz
Other My_LiFee himm geçmiş olsun sizin durum farklı derecesi yüksek ki demek hemen gözlüğe başlamış.. bende internetten araştırdım doktor yorumundan sonra bu durumu 4 derece orta seviye imis. Oyuzden 6 ay dedi belkide.. ama gözde kayma olursa d8kkat çeken bi şekilde beklemeyin getirin dedi
reyhan51 bizimkinin derecesi 4 di şimdi 2 bucuk oldu gözlük kullanıyor daga ama hep taksa kizom gözlüğü düzelecek de takmıyor çıkarıp atiyor
Other File351047 resim çekilirken yada dikkatli baktığında o hafif kayma belli oluyor sizinde oylemiydi
File351047 Other bebeğim 5 aylık iken fotoğraflarda fark ettim normal zamanda baktığım da belli olmuyor şu an inşallah geçiyordur