Meraba hanimlar oğlum 13 ay 10 günlük sağ gözünde kayma oluyor randevu aldım 18 Ağustos da gidicem göz doktoruna inşallah sıkıntı çıkmaz 😔 sorum? Bu durumu yaşayan annelerimiz var mı ne gibi bir tedavi uyguluyorsunuz inşallah gözlük vermez diye dua ediyorum 😔oğlum takmaz çünkü zaten 25 aylık kızım izin vermez takmasina sürekli çıkartır gözlüğü nolur aydinlatin beni gözlük vermez deyin rahatlatın çok sıkıntı yapıyorum 😔 😣