Meriem1 bebekler sekizinci dokuzuncu aydan sonra taklit etmeye, gördüklerini hafızalarına kaydetmeye baslarlar. Sürekli konusun, yaptıgınız her eylemi cümlelere dökün mesela hadü yemek mama yiyoruz, su verünce bak bu su buuuu diye gösterebilirsiniz ama s0rekli yapın o zman süzü tekrar edecektir 🙂 aaaa eeee gibi harfleritaklit etmeye bayılıyolar 🙂 hele bu tür seyleri oyuna katarsanız sevecegini düşünüyorum. Sağlıkla büyüsün kuzucuk 😘🧿