Meriem1 Benim bebem 40 günlükken gel gel yapmaya başladı. Şimdi 7 aylık olacak anneciğim susadım, anneciğim karnım acıktı, tuvaletim geldi, bezimi değiştirir misin falan diyor. Yaşına girsin okula yazdırcam.
Velhasıl işin gerçeği şuan konuşmaması çok normal, kimseyle kıyas yapmayın 8 aylık bebeğin konuşması zaten beklenemez. 3-4 aylık bebeğin de konuşması pek ütopik dikkate almayın.