Nesso canım bizimki sınırın biraz üstünde. Her ay kan verilip bakılacak. 5.93 tü galiba ama bazılarında tsh 30 40 çıkıyomuş o ilaç tedavisiyle oluyo tedavi edilmezse zeka geriliği yapıyo allah göstermesin. Bide ilk alınan kanlar soğru değil çünkü bebeğin hormanları değerleri tam oturmamış oluyor bazılarınınki son kanlarda düşmüş hatta normal değerde çıkıyor. İnşallah seninde öyle olur bişey yoktur