Nesso ilk dogdugu gin hastanede aldilar. bizim sariliktan kuvez maceramiz oldu 2 kez. 9. gun kuvezden ciktik o gun birdaha alip taburcu ettiler. saglik ocagina soyledim 2 kez alindiysa bizim almamiza gerek yok diyip almamisti. normalde 2 kez aliniyor. 3. ye cagirildiysa degerlerinde sorun oldugu icin tekrar bakmak istiyorlar