Annesininoglu Kalp kapak gevşekliği(prolapsusu) mu dedi doktor?Benimde var doğuştan gelen bir şeymiş birara çok stres yaşadığım bir zamanda ortaya çıktı kalp atisim hızlandı nefesim kesiliyor gibi oldu baş dönmem aşırı terlemem oldu doktora gittim meğer bu rahatsızlığım varmış.Şok oldum.Sukur ki ilerlemedi yıllar yıllar sonra çok nadir ilerler bu rahatsızlık önemli değil kafana takma doğumda yapabilirsin her şeyi yapabilirsin demişti doktorum.Sadece dalış yapma dedi denize.Sukur evlâdım var hamileyken sıkıntı yaşamadım ama ufak şeyde terleme olayına ayar oluyorum merdiven çıksam ağır eşya kaldırsam hemen şıp şıp ter akiyor kan ter içinde kalıyorum.