Annesininoglu canım minimalde hiç sorun olmaz,senelerce öyle kalır . Kafaya takılacak bi sorun değil. Tamamen geçmesi imkansız ,önemli olan ilerletmemek . İlaçlar tedavi amaçlı olmaz,sen rahatsızlık hissediyorsan o hissş ortadan kaldırır . Benim hep taşikardim olurdu ,ama bu hastalıkla ilişkili değilmiş ,yani o minicik sıkıntı sana belirti vermez . Önemsiz bişey