Kutayalp benim eşim şehir dışında olduğu için biraz annemde biraz kayınvalidemde kalıyoruz kaldığımda herkesi görüyor bir dahaki seferede gittiğinde hiç korkmuyor hatta herkese gülücük saçıyor 4 aylık olacak biraz alışkanlık meselesi galiba çokta alıştırmayın böyle korkak büyümesinler akraba eş dost gezdirin ki bilsin çocuk çevresini