Kutayalp benim oglum her hastaneye saglik ocagina veya degisik bir eve gittigimizde ya etrafa durup durup bakip agliyor ya kucagina alan kisinin suratina bakip bakp agliyorr hele bazen oyle agliyor ki hickira hickira benim kucagimda mememde vs bile zor sakinlesiyor bende surekli evdeyim ondan mu oyle yapiyor anlamiyorum gecen gun komsudan mayalik yogurt almaya gttm komsu kapiyi acti benim kucagimda olmasina ragmen komsuya bakip agliyor birde o aglamasi farkli oluyor alistim artik😀