Merhabalar geçen hafta aynısı oldu oğlum acile götürdüm fitil verdiler 3 4 saat sonra düştü ateşi fakat gece tekrar çıktı tekrar götürdüm yine fitil verdi tahlil bakıldı bu Sefer özel hastaneye götürdüm ki doktor muhteşem az miktarda enfeksiyon var dedi iğne yaptılar ertesi gün tekrar iğne oldu yazdığı ilaçla 1 günde kendine geldi yavrum bence iyi bir doktora götürün antibiyotiksiz iyileştirdik