Deletedmom13
[bilinmeyen] peki okudugun halde boyle diyorsN diyecek bişeyim yok ismi degisik geldi bezin o nasil oluyor hic duymadim da yazdim saNa cevaben o kizda iciliyo diye dalga gecti sana sordugum şeye dedi.
Tamam.
Ben sucluyum.kendim tartışma cikardim çünkü ben kendimle dalga gectim iciliyo diyreekk..🙄
Ece06
[bilinmeyen] bende yazarım merak ediyorum 4 verdim bende birisi de 5 verdim dese süper olurdu 😂
Ece06
[bilinmeyen] ya meraba paddlers bebek bezin geldi mi denedin mi acaba benim ki az önce geldi de merak ettim memnun kaldın mı diye 🙋🏻♀️
Ece06
[bilinmeyen] bana daha yumuşak geldi kenar lastik kısımları emişi iyi henüz bi defa kullandım tek gözlemlediğim bu şu an da sadece kokusu biraz fazla aynı Soffio bezde ki koku gibi o rahatsız etti