Mugesen88 [bilinmeyen] benim yorumum gozukmuyormu acaba.. ben kullanıyorum memnunum diyorum.. kimse tinlamadi beni
Mugesen88 [bilinmeyen] @[silindi] kizlar kendi sitesinden siparis verdim 2 numarasini kullanıyorum.. diger bez markalarına gore daha elastik.. hic sizinti vr pisik yasamadim. Genelikle sizinti yasiyorum erkek cocugu cunku:) Ama paddlers de bu olmadi. Birde cok hafif bir bez. Mesela sleepy daha kütük gibi doku olarak. Paddlers daha yumusak.. Islak mendilini kullanmadim. Ama bezinden memnun oldugum icin islak mendili de iyi dir diye dusunuyorum
Mugesen88 [bilinmeyen] annelik ❤ :) Insallah sizdede pisik ve sizinti olmaz tatlim.. Cunku gercekten tercih edilebilecek bir bez.. Ben iyiki merak edip almisim diyorum
Mugesen88 [bilinmeyen] isviçre markasi olup türk sirketininin markayi satin almasiyla türkiye piyasina sunulmuş kuzum.. Isviçre de marka cok tanindik.. reklam sebepleri de bu yüzden..
Acemi_ogretmen_annee Merhaba ilk defa duyuyorum kime göre neye göre iyi fiyatı makul kargo ücreti yok diyemi tüm bu yorumlar 🙈 içeriği hakkında bilgisi olan var ise paylaşabilir mi?
Mugesen88 Acemi_ogretmen_annee hanimefendi icerigi ile ilgili sayfasına girip arastirbilirsiniz. Cok şükür okuma yazmaniz var.. Tabiki fiyatinin makul olusu bir avantaj.. Pampers veya prima ya o kadar para veriliyorda ne oluyor... icerik yine kotu.😌
Mugesen88 [bilinmeyen] tabiki ilk bende denedim bir pakette yakin. Ondan sonra alma karari alip dayadim stoku.. 😂
Sabriyeillke [bilinmeyen] ne bileyim tatlim bu bezde uygun bide buna alisti degistirmeye cesaretim yok 3paketi yaninda hediyesi var 55liraya 101e geliyo
Deletedmom13 [bilinmeyen] iyi okumani tavsiye ederim haksızlık etme bence bak bakalim kim çıkarmış polemik😒