Dudununu Merveliya1 Merveliya1 çok geçmiş olsun benim de öyle olmuştu çok ağlamış huysuz ve ateşliydi duş aldırmak şu an doğru diil diye biliyorum çünkü aşılarsan sonra 3 gün yıkamayın dediler bize calpol etkilisini gösterir inşallah
Merveliya1 Yagizalpp Şuan bende sadece incecik bi zıbın giydirdim bez koydum calpol verdim şükür 37 buçuğa düştü inşallah çıkmaz
Yagizalpp Merveliya1 bu geceyi atlatirsan yarina birseyi kalmiyor . Hatta ilactan sonra buyuk ihtimal uyur. Tabi bu 1 2 saati bulur etki etmesi.
Merveliya1 Yagizalpp inşallah çok korkuyor insan bi anlık birden yükselebilir bugün uyumadım nerdeyse hiç
Merveliya1 Atypicalmom şükür daha iyiyiz şuan 37 buçuk biraz uyudu tekrar uyandı hala çok huzursuz ama ateşi çok yüksek değil