Merhaba anneler biz bugün 2.ay Ve rota aşımızı yaptırdık ama yaklaşık 1 buçuk saattir ateşli arada düşüyor arada yükseliyor 38,4 e kadar siz neler yapmıştınız ve çok ağladı şimdi de biraz baygın gibi uykusundan mı anlamadım da bacakları da sanki biraz morardı gibi yardım edebilir misiniz