Mucizelerveanneleri Hastaneden çıkarken ve 1. Ayda bir bakıldı. 4.ayda tekrar kontrol var. Eşyalara renklere tepkisine filan bakılıyormuş. Şuan 2ay 8 günlük oğlum. Ben de bakıyorum. Mor çıngıraklı maymun bir oyuncağı var mesela, çırgırdatmadan sağdan sola oynatınca takip ediyor.Ellerini uzatıyor. Oyun halısında da elleriyle uzanıyor oyuncaklara. Saçları açınca farklı sesler çıkartıyor. Farklı renklerde tişörtlerimi tutup gösteriyorum. Kırmızı yeşil mor çok dikkatini çekiyor. Ama renkleri tam görüyor mu nedir bilgim yok. Kontrol gününü bekliyorum.
Normal fakülte hastanesinde, göz bölümü bakıyor.