zumraylc valla tatlım şöyle diyim biz ailecek 2. Çoçuğa tövbe ettik. 9 ay hastanede geçirdim doğuma 5 kala bile kan kusuyordum yok düşük riski yok rahim ağzı kısalığı yok erken doğum derken bıktık gerçekten… o yüzden 2. Çoçuk bilmiyorum inanın test yapmaya hala cesaretim yok belirtileri takip ediyorum. Kontrol ettim yırtık değildi ama bilemiyorum …