Merve1400 canım bana doktor dedi ki arı mama ve bebe bisküvisi sadece pof kilo yapar içinde yararlı hiçbir vitamin yok dedi onu vereceğine daha sağlıklı doyurucu çorbalar ver dedi sen bilirsin yine de ben bir paket almıştım kullanmadım doktor öyle soyliyince yine de sen bilirsin