Deletedmom54 ben doğduğundan beri hiç çıkarmadan takıyorum, hediye geldi. Yararı var mı bilmiyorum, dediğim gibi doğduğundan beri çıkarmadan takıyorum. Ama şöyle söyleyebilirim ne gaz sıkıntımız oldu ne uyku sorunumuz.. Asıl dişler çıkmaya başladığında daha iyi anlayacağız işe yarayıp yaramadığını.. 😅