Deletedmom54 beş aylıktı aldık o zamandan beri takıyor kızım, 9 aylık oldu sabah baktım dişi çıkmış. Yani diş sürecinin sancılı olduğunu duymuştum çok şükür normal bir süreç şeklinde gitti ve ben bunu kehribar kolyeye bağlıyorım. Bebeğimin salyası dahi olmadı hatta ikinciyi de patlatıyor. Biraz ateşlenmişti ama yine huysuzluk vs yapmadı. Tavsiye ederim.