Synmannesi NisaMomyy kolay mı üç aşı Aşı yapılırken çok ağladı ama ben de bu ayın 25’inde yaptıracağım kızıma
Balakannesi NisaMomyy ben 15 dakikaya bir takip etmiştim ikinci ay asisinda gecede bir gram uyumamistim ,siz takip edin devamlı ateşini vs , benimkinde uyku değilde huzursuzluk olmuştu iki gün