Sabah 9.30 gibi kızıma 3 tane aşı yapıldı cok ağlamadı şu an ateşi falanda yok ne olur ne olmaz calpol de aldık, ama sorun şuki çocugum geldiğimizden beri uyuyor ben zorla uyandırıp mama veriyorum yarısında gene uyuyor ve asla uyanmıyor okadar ses yapıyorum gözünü açıyor gene kapatıyor anlamadım neden. Bu durum normal mi acaba yaşayanınız var mı. Ateşi biliyorumda bu uyku neyin nesi?!